در مقدمه سری پست‌های «کار ببینیم» که قرار است در این بلاگ منتشر شوند تنها این را بگویم که به نظرم بهترین راه‌انداز ذهن یک طراح، کار دیدن است. کارهای خلاق، حرکت دهنده ذهن هستند و باعث می‌شوند چارچوب آن -دوباره و دوباره- بشکند و بنابراین طراح بتواند به ایده‌های جدید برسد. ضمن اینکه توجه کنیم که خلاقیت صرفا ایجاد یک «تحول بنیادین» نیست، گاهی طراح با «تلفیق»، «تغییر» یا «تکامل»، خلق می‌کند.
به هر حال فکر کردم چیزهایی را که جستجو می‌کنم گاهی اینجا هم منتشر کنم تا با هم به آنها نگاه کنیم: در زیر ۴۰ لوگو را با هم می‌بینیم که توانسته‌اند از عنصر «درخت» استفاده‌های منحصر به فردی داشته باشند.

tree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logo

tree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logotree logo

ارسال به بالاترین
جدیدترین‌ها
آخرین نوشته‌ها